Zasady i warunki

Warunki i informacje

U nas zakupy powinny być łatwe, a naszym głównym celem jest zadowolenie klientów.

1. O INF Company AB

  • Siedziba firmy znajduje się w Höganäs w Szwecji. Adres pocztowy firmy to Lokegatan 5, 263 37 Höganäs, Sweden.
  • Jeśli chcesz się z nami skontaktować, wyślij wiadomość e-mail na adres support@inf.se, podając swoją sprawę i dane kontaktowe, a wkrótce skontaktujemy się z Tobą.

2. Zamawianie

  • Po złożeniu zamówienia na Twój adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie zamówienia. W potwierdzeniu znajdziesz wszystkie informacje o produktach, cenie, rozliczeniu i adresie dostawy.
  • W przypadku błędu w potwierdzeniu zamówienia należy niezwłocznie skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty e-mail na adres support@inf.se.

3. Dostawa

  • Nasz normalny czas dostawy to 2-7 dni. UWAGA! Zamówienia złożone w weekendy wysyłane są nie wcześniej niż w następny poniedziałek.
  • W przypadku wystąpienia opóźnień w dostawie (bez powiadomienia Państwa o dłuższym czasie dostawy) prosimy o kontakt pod adresem e-mail: support@inf.se.

4. Ceny

  • Wszystkie ceny w sklepie podane są w PLN i zawierają 23% VAT.
  • Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen w przypadku zmian cen od dostawców, błędów drukarskich w cenniku i błędów w cenach wynikających z błędnych informacji oraz zastrzegamy sobie prawo do zmiany ceny.

5. Prawo do odstąpienia od umowy

  • Kupując towary na stronie internetowej, jako klient masz 90-dniowe prawo do odstąpienia od umowy, które obowiązuje od momentu otrzymania zamówionego przedmiotu.

5.1 Korzystając z prawa do odstąpienia od umowy:

  • Musisz ogłosić, że tego żałujesz. Wiadomość należy wysłać do nas na adres support@inf.se. W wiadomości należy wyraźnie podać imię i nazwisko, adres, adres e-mail, numer zamówienia oraz towary, których dotyczy zwrot.
  • Powinieneś odesłać nam produkty natychmiast i nie później niż 90 dni po wiadomości z żalem.
  • Ponosisz odpowiedzialność za dostawę i stan produktów po zwrocie, dlatego produkty powinny być dobrze zapakowane iw oryginalnym opakowaniu. Odpowiadamy za przesyłkę zwrotną.
  • Zwroty kosztów są dokonywane w taki sam sposób, jak podczas dokonywania płatności.
  • Ważny! W momencie zwrotu produkt i jego opakowanie muszą być w idealnym stanie. Zastrzegamy sobie prawo do potrącenia kwoty odpowiadającej spadkowi wartości w stosunku do pierwotnej wartości produktu w przypadku używania lub uszkodzenia produktu i opakowania.

5.2 Prawo do odstąpienia od umowy nie dotyczy:

  • Produkty, które ze względów zdrowotnych lub higienicznych zostały zapieczętowane (zaplombowane) i gdzie plomba (plomba) została przez Ciebie zerwana.
  • Produkty, które mają charakter zapieczętowanego nagrania audio lub wideo i zostały przez Ciebie zerwane plomby.
  • Specjalnie wykonany produkt, który został wykonany na miarę dla Ciebie lub ma wyraźny, osobisty charakter, który spełnia Twoje życzenia.
  • Usługi, które zostały zakończone i w przypadku których wyraźnie zgodziłeś się na uruchomienie usługi bez prawa do odstąpienia od umowy.
  • Towary, które szybko się psują, takie jak żywność.
  • Pojedyncze numery gazet lub czasopism.
  • Więcej informacji na temat ustawowego prawa do odstąpienia od umowy można znaleźć tutaj.

Więcej informacji na temat ustawowego prawa do odstąpienia od umowy można znaleźć tutaj.

6. Reklamacje i reklamacje

  • Sprawdzamy wszystkie produkty, zanim zostaną wysłane do Ciebie. Jeśli produkt nadal będzie uszkodzony lub nieprawidłowo wysłany w momencie dostawy, zobowiązujemy się zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie konsumentów do bezpłatnego usunięcia wady.
  • Przed zwrotem wadliwego produktu należy zawsze skontaktować się z nami w celu uzyskania zgody.
  • Reklamację należy przesłać niezwłocznie po wykryciu wady.

6.1 Jak należy postępować ze skargą?

  • Wszelkie błędy i usterki należy zawsze zgłaszać na adres support@inf.se, podając swoje imię i nazwisko, adres, adres e-mail, numer zamówienia i opis błędu.
  • Jeśli nie usuniemy wady lub nie dostarczymy podobnego produktu, zwrócimy Ci pieniądze za wadliwy produkt zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie konsumentów. W przypadku zaakceptowanych reklamacji odpowiadamy za wysyłkę zwrotną.
  • Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia reklamacji, jeśli okaże się, że produkt nie jest wadliwy zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie konsumentów. W przypadku reklamacji postępujemy zgodnie z wytycznymi General Complaints Board, patrz arn.se.

7. Ograniczenie odpowiedzialności

  • Nie bierzemy odpowiedzialności za szkody pośrednie, które mogą wystąpić z powodu produktu.
  • Nie odpowiadamy za opóźnienia / błędy spowodowane okolicznościami niezależnymi od firmy (siła wyższa). Okolicznościami tymi mogą być na przykład spór pracowniczy, pożar, wojna, decyzja rządu, ograniczona lub brak dostawy od dostawcy.
  • Ponadto nie bierzemy odpowiedzialności za jakiekolwiek zmiany produktów / właściwości produktów, które zostały zmienione przez odpowiedniego dostawcę oraz inne czynniki, na które nie mamy wpływu.

8. Informacje o produkcie

  • Zastrzegamy sobie prawo do błędów w druku na tej stronie oraz do ostatecznej sprzedaży produktów. Nie gwarantujemy, że obrazy odzwierciedlają dokładny wygląd produktów, ponieważ w zależności od ekranu, jakości zdjęcia i rozdzielczości może wystąpić pewna różnica koloru. Zawsze staramy się jak najdokładniej wyeksponować produkty.

9. Informacje o plikach cookies

  • Zgodnie z ustawą o informacjach elektronicznych, odwiedzający stronę internetową, w celu zachowania prywatności, muszą zostać poinformowani o stosowaniu plików cookies. Informacje zawarte w pliku cookie mogą być wykorzystywane do śledzenia przeglądania użytkownika. Plik cookie to mały plik tekstowy, który strona internetowa, którą odwiedzasz, prosi o zapisanie na Twoim komputerze w celu zapewnienia dostępu do różnych funkcji. Możesz ustawić swoją przeglądarkę tak, aby automatycznie odrzucała pliki cookie.

10. Informacje osobiste

  • Robiąc zakupy w INF Company AB, akceptujesz naszą politykę ochrony danych i przetwarzanie przez nas Twoich danych osobowych. Chronimy Twoją prywatność i nie zbieramy więcej informacji niż jest to konieczne do przetworzenia Twojego zamówienia. Nigdy nie sprzedajemy ani nie przekazujemy Twoich danych stronom trzecim bez podstawy prawnej.
  • INF Company AB jest odpowiedzialna za przetwarzanie danych osobowych, które przekazałeś nam jako klient. Twoje dane osobowe są przez nas przetwarzane, aby móc obsłużyć Twoje zamówienie, aw przypadku, gdy zażądałeś newsletterów lub ofert promocyjnych - aby móc dostosować marketing do Twoich indywidualnych potrzeb.
  • Poniższe informacje to podsumowanie tego, w jaki sposób przechowujemy i przetwarzamy Twoje dane zgodnie z rozporządzeniem o ochronie danych (GDPR).

10.1 Co to są dane osobowe?

  • Dane osobowe to wszelkie informacje, które można bezpośrednio lub pośrednio przypisać osobie fizycznej.

10.2 Jakie informacje przechowujemy?

  • Aby móc obsłużyć Twoje zamówienie i odpowiedzieć na pytania związane z Twoim zamówieniem (obsługa klienta), przechowujemy Twoje imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail, adres IP oraz historię zakupów.
  • Twoje dane są przechowywane tak długo, jak długo mamy podstawę prawną do przetwarzania Twoich danych, na przykład w celu wypełnienia umowy między nami lub wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego na przykład z ustawy o rachunkowości.

10.3 Podstawa prawna

  • W związku z zakupem Twoje dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji umowy z Tobą. Marketing, promocje i podobne wysyłki odbywają się za Twoją zgodą.

10.4 Jakie informacje są udostępniane i w jakim celu?

10.4.1 Dostawca płatności

  • Dokonując zakupu, informacje są udostępniane naszemu dostawcy płatności. Przechowywane są imię, nazwisko, adres, adres e-mail i numer telefonu. Jeśli zdecydujesz się zapłacić fakturą, zapisany zostanie również osobisty numer identyfikacyjny dostawcy płatności. Informacje są zapisywane w celu sfinalizowania zakupu i ochrony stron przed oszustwami.
  • Dostawcy płatności (usługi płatnicze), z których korzystamy to: Stripe.

10.4.2 Firma transportowa

  • Aby zrealizować zamówienia i zrealizować naszą umowę, musimy udostępnić firmie spedycyjnej określone informacje. Firmom przewozowym przekazuje się imię, nazwisko i dane adresowe do dostawy. Adres e-mail i / lub numer telefonu komórkowego mogą być również udostępnione firmie przewozowej w celu powiadomienia.
  • Firmy spedycyjne, z którymi współpracujemy to: Postnord, DHL.

10.4.3 Biuletyn Informacyjny

  • Jeśli zdecydowałeś się zapisać do naszego newslettera, imię, nazwisko i adres e-mail zostaną przekazane naszemu dostawcy biuletynu. Ma to na celu zapewnienie Ci aktualnych informacji i ofert w celach marketingowych.
  • Używamy MailChimp do wysyłania biuletynów.

10.5 Prawo dostępu

  • Masz prawo do otrzymywania wyciągów ze wszystkich dostępnych u nas informacji o Tobie. Fragmenty są dostarczane w formie elektronicznej w czytelnym formacie.

10.6 Prawo do sprostowania

  • Masz prawo poprosić nas o aktualizację nieprawidłowych informacji lub uzupełnienie informacji, które są niekompletne.

10.7 Prawo do bycia zapomnianym

  • W każdej chwili możesz zażądać usunięcia informacji o Tobie. Istnieje kilka wyjątków od prawa do usunięcia, np. Jeśli ma ono zostać zachowane, ponieważ musimy wypełnić obowiązek prawny (np. Zgodnie z ustawą o rachunkowości).

10.8 Odpowiedzialny za ochronę danych

  • INF Company AB odpowiada za przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych w sklepie internetowym oraz zapewnia przestrzeganie zasad.

10.9 W jaki sposób chronimy Twoje dane osobowe

  • Używamy standardów branżowych, takich jak SSL / TLS i jednokierunkowe algorytmy mieszania, aby w bezpieczny sposób przechowywać, przetwarzać i przekazywać wrażliwe informacje, takie jak dane osobowe i hasła.

10.10 Pliki cookie

  • Pliki cookie to małe pliki tekstowe, które są zapisywane na Twoim komputerze lub urządzeniu mobilnym i pobierane z nich podczas późniejszych wizyt na bieżącej stronie internetowej. Dostarczają nam informacji o tym, w jaki sposób korzystasz z naszej witryny i pomagają nam zapewnić lepszą funkcjonalność naszej witryny. Jeśli korzystasz z naszych usług, zakładamy, że akceptujesz użycie plików cookie. Możesz łatwo usunąć pliki cookie ze swojego komputera lub urządzenia mobilnego za pośrednictwem przeglądarki. Aby uzyskać instrukcje dotyczące obsługi i usuwania plików cookie, przejdź do opcji „Pomoc” w Twojej przeglądarce. Możesz dezaktywować pliki cookie lub otrzymywać powiadomienie za każdym razem, gdy nowy plik cookie zostanie wysłany na Twój komputer lub urządzenie mobilne. Należy pamiętać, że jeśli zdecydujesz się dezaktywować pliki cookie, nie będziesz mógł korzystać ze wszystkich funkcji naszej witryny.

11. Zmiany Ogólnych Warunków

  • Zastrzegamy sobie prawo do zmiany warunków w dowolnym momencie. Zmiany warunków zostaną opublikowane online na stronie internetowej. Zmienione warunki uważa się za zaakceptowane w związku z zamówieniami lub wizytami w serwisie.

12. Spór i wybór prawa

  • W przypadku, gdy sporu nie można rozwiązać w porozumieniu z działem obsługi klienta firmy i klientem, jako klient możesz zwrócić się do Rady ds. Skarg ogólnych, patrz arn.se. W przypadku mieszkańców kraju UE innego niż Szwecja skargi można składać online za pośrednictwem platformy rozstrzygania sporów Komisji Europejskiej, patrz http://ec.europa.eu/consumers/odr
  • W przypadku sporu postępujemy zgodnie z decyzjami ARN lub odpowiedniego organu rozstrzygającego spory.
  • Spory dotyczące interpretacji lub stosowania niniejszych ogólnych warunków będą interpretowane zgodnie ze szwedzkim prawem i prawem.

INF Company AB
Lokegatan 5
263 37 Höganäs
Sweden
Numer organizacji: 5567059349