Zwroty i reklamacje

INF oczywiście chce, abyś jako klient był w pełni zadowolony z zakupu i towarów. Dlatego zawsze oferujemy otwarty zakup i prawo do odstąpienia od umowy przez 90 dni od momentu otrzymania przedmiotu.

Prawo odstąpienia od umowy

Oferujemy 90 dni otwartego zakupu na nieuszkodzone i nieużywane produkty. Należy pamiętać, że produkt i jego opakowanie muszą być w nowym stanie w momencie zwrotu. Zastrzegamy sobie prawo do potrącenia kwoty odpowiadającej zmniejszeniu wartości w stosunku do pierwotnej wartości produktu w przypadku użycia lub uszkodzenia produktu i opakowania.

Aby zwrócić przedmiot:

  • Poinformuj nas e-mailem na adres support@inf.se, że żałujesz zakupu. W wiadomości ważne jest, aby Twoje imię i nazwisko, adres, adres e-mail, numer zamówienia i towary, których dotyczy zwrot, były wyraźnie wskazane.
  • Wkrótce otrzymasz e-mail zwrotny z załączonym formularzem zwrotu i formularzem zwrotu do wydrukowania. Prosimy o wypełnienie formularza zwrotu i dołączenie go do tego, co zamierzasz zwrócić.
  • Twoim obowiązkiem jest upewnienie się, że produkt jest dobrze zapakowany, nieużywany i nieuszkodzony po zwrocie. Ważne jest, aby produkt został zwrócony w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi powiązanymi częściami i instrukcją użytkowania.
  • Podczas zwrotu możesz użyć tego samego opakowania, co w momencie dostarczenia przedmiotu, ponieważ w tych wymiarach obowiązuje dokument zwrotu. Upewnij się, że list zwrotny jest prawidłowo przyklejony lub przyklejony taśmą do paczki i przekaż go swojemu agentowi pocztowemu. Zawsze zachowaj pokwitowanie od agenta pocztowego, z którego wysłałeś swój zwrot.
  • Prosimy o jak najszybszy zwrot produktu, najpóźniej w ciągu 90 dni.
  • Zwroty są dokonywane w taki sam sposób, jak przy dokonywaniu płatności.

Prawo odstąpienia nie dotyczy:

  • Produkty, które ze względów zdrowotnych lub higienicznych zostały zapieczętowane (zapieczętowane) i których plomba (plomba) została zerwana przez Ciebie jako konsumenta.
  • Produkty, które mają charakter zapieczętowanego nagrania audio lub wideo i których pieczęć została złamana przez Ciebie jako konsumenta.
  • Specjalnie wykonany produkt, który został skrojony na miarę dla Ciebie lub ma wyraźny osobisty charakter do Twoich życzeń.
  • Usługi, które zostały zakończone i w których wyraźnie wyraziłeś zgodę na uruchomienie usługi bez prawa do odstąpienia od umowy.
  • Towary, które mogą się szybko zepsuć, takie jak żywność.
  • Pojedyncze wydania gazet lub czasopism.

Reklamacje i reklamacje

Sprawdzamy wszystkie produkty przed wysłaniem ich do dostawy. Jeśli mimo to otrzymasz uszkodzony lub nieprawidłowo wysłany przedmiot, zobowiązujemy się zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony konsumentów do bezpłatnego usunięcia wady.

Aby zareklamować przedmiot:

  • Zawsze musisz skontaktować się z nami w celu zatwierdzenia przed zwróceniem wadliwego produktu. Robisz to, wysyłając wiadomość na adres support@inf.se. Podaj swoje imię i nazwisko, adres, adres e-mail, numer zamówienia i opis błędu. Dołącz również zdjęcie lub film, który wyraźnie pokazuje wadę.
  • Ważne jest, abyś wysłał nam wiadomość natychmiast po wykryciu wady.
  • W przypadkach, w których nie usuniemy wady lub nie dostarczymy podobnego produktu, zwrócimy Ci koszty wadliwego produktu zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony konsumentów. Jesteśmy odpowiedzialni za wysyłkę zwrotną w przypadku zatwierdzonych reklamacji.
  • Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia reklamacji, jeśli okaże się, że produkt nie jest wadliwy zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie konsumentów.

Ograniczenie odpowiedzialności:

  • Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody pośrednie, które mogą wystąpić z powodu produktu.
  • Zrzekamy się odpowiedzialności za opóźnienia lub błędy spowodowane okolicznościami niezależnymi od firmy (siła wyższa). Okolicznościami tymi mogą być na przykład spór pracowniczy, pożar, wojna, decyzja rządu lub brak dostawy od dostawcy.
  • Ponadto nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek zmiany produktów / właściwości produktów, które zostały zmienione przez odpowiedniego dostawcę i inne czynniki pozostające poza naszą kontrolą.
  • Zastrzegamy sobie prawo do błędów drukarskich na tej stronie oraz sprzedaży końcowej produktów. Nie możemy zagwarantować, że zdjęcia odzwierciedlają dokładny wygląd produktów. Zawsze staramy się jak najdokładniej wyeksponować produkty, ale w zależności od ekranu, jakości zdjęcia i rozdzielczości może wystąpić pewna różnica kolorów.