Często zadawane pytania

Typowe pytania

Tutaj zebraliśmy niektóre z najczęściej otrzymywanych pytań.

1. Otwarty zakup

1.1 Jak długo masz otwarty zakup?

Zawsze mamy 90 dni otwartego zakupu.

1.2 Czy to otwarty zakup wszystkiego?

Nie. Istnieją wyjątki od reguły otwartego zakupu. Produkty te można zwrócić tylko w nieotwartym opakowaniu: artykuły higieniczne, słuchawki i zestawy słuchawkowe. W przypadku zerwania tych paczek zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu. Dzieje się tak ze względów higienicznych.

1.3 Czy masz sklep stacjonarny?

Nie. Jesteśmy firmą zajmującą się handlem elektronicznym i prowadzimy działalność wyłącznie online. Dlatego nie mamy możliwości przyjmowania gości do naszego magazynu. Nie prowadzimy sprzedaży ani dostaw na miejscu.

2. Dostawy

2.1 Jak długo masz czas dostawy?

2-7 dni robocze. Jeśli zamówisz przedmiot przed godziną 15:00, zostanie on wysłany tego samego dnia roboczego.

2.2 Jakie są koszty wysyłki?

Oferujemy bezpłatną wysyłkę całego naszego asortymentu.

2.3 Gdzie jest moje zamówienie?

Jeśli Twoje zamówienie zostało wysłane jako list, niestety nie można go prześledzić. Sprawdź, czy podany adres jest poprawny, a jeśli nie dotarł po 8 dniach roboczych, skontaktuj się z nami pod adresem support@inf.se.

Jeśli Twoje zamówienie zostało wysłane z numerem śledzenia, prosimy o śledzenie przesyłki za pośrednictwem strony internetowej dostawcy.

3. Zwrot i reklamacja

3.1 Jak mogę zwrócić lub złożyć reklamację?

Skontaktuj się z nami pod adresem support@inf.se i wprowadź numer zamówienia. Należy pamiętać, że otwarty zakup dotyczy tylko nieużywanych produktów, a w przypadku artykułów higienicznych, zestawów słuchawkowych i słuchawek opakowanie musi być zamknięte.

Aby szybciej załatwić sprawę w przypadku reklamacji: opisz błąd, załącz zdjęcia / film, na którym pojawia się błąd oraz poinformuj, czy chcesz nowy produkt czy zwrot pieniędzy.

W przypadku pozytywnego zwrotu / reklamacji udostępniamy dowód zwrotu, dzięki czemu mamy darmowe zwroty zarówno w przypadku prawa odstąpienia, jak i reklamacji.

3.2 Otrzymałem wysłany do mnie niewłaściwy produkt. Jak mam się do tego zabrać?

Wyślij e-mail na adres support@inf.se. Dołącz zdjęcie opakowania, na którym widzisz numer artykułu (zwykle jest to mała biała etykieta z między innymi numerem partii), abyśmy mogli zidentyfikować otrzymany produkt. Następnie wyślemy Ci dowód zwrotu niewłaściwego produktu i możesz otrzymać właściwy produkt lub zwrot pieniędzy.

3.3 Chcę anulować swoje zamówienie. Jak ja?

Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem support@inf.se i poinformuj nas o numerze zamówienia oraz o tym, że żałujesz zamówienia. Jeśli Twój przedmiot nie został zapakowany i opuścił magazyn, Twoje zamówienie zostanie anulowane. Mamy okres kredytowania około 7 dni roboczych na zwrot pieniędzy, jeśli Twoje zamówienie zostało już opłacone.

Jeśli Twój przedmiot został już zapakowany i opuścił magazyn, niestety nie możemy tego zatrzymać. Jeśli nadal żałujesz zakupu po otrzymaniu przedmiotu, wróć do działu obsługi klienta, aby uzyskać instrukcje dotyczące zwrotu.